loading...
علی دانلود
علي بازدید : 155 پنجشنبه 03 تیر 1389 نظرات (0)

دسترسي سريع به نرم افزار ها ، پوشه ها و به طور کلي قسمت هاي مختلف ويندوز يکي از مهمترين عوامل افزايش سرعت افراد در رسيدن به اهداف خود در کامپيوتر مي باشد. به طور مثال: ميانبر نرم افزار ها را در نظر بگيريد اين ميانبر که همان آيکون نرم افزار است پس از نصب نرم افزار در دسکتاپ کامپيوتر و منوي استارت ظاهر مي شود و به کاربران کمک مي کند تا به جاي رفتن به يک مسير طولاني از طريق يک ميانبر در کمترين زمان ممکن به نرم افزار مورد نظر خود دسترسي داشته باشند. نرم افزاري را که امروز در علی دانلود برايتان آماده کرده ايم به شما کمک مي کند تا از هر قسمت کامپيوتر خود يک ميانبر درست کنيد و در هر جايي از کامپيوتر که هستيد به آن دسترسي داشته باشيد.

توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

علي بازدید : 121 چهارشنبه 02 تیر 1389 نظرات (0)

مجموعه تم های جدید گوشی های نوکیا سری 40 که در سایت علی دانلود برای کاربران محترم تهیه شده و شامل 25 تم فوق العاده زیبا می باشد.این تم ها دارای کیفیتی بسیار بالا و ظاهری فوق العاده زیبا بوده و .........

هم اکنون می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب این مجموعه را از سایت علی دانلود دریافت کنید.

 
علي بازدید : 123 چهارشنبه 02 تیر 1389 نظرات (0)

بازی Terror Strike یکی از بازی های جدید و بسیار زیبای موبایل می باشد.این بازی دارای محیطی جذاب و سرگرم کننده و همچنین داراي سبك جنگی نيز می باشد.فایل نصب این بازی رزولوشن  240x320 را پشتیبانی می کند.فرمت این بازی جاوا بوده و از آن در اکثر گوشی های موبایل دارای جاوا استفاده نمایید.برای دریافت تمامی فایل های نصب این بازی بصورت یک فایل فشرده می توانید به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید.

علي بازدید : 111 سه شنبه 01 تیر 1389 نظرات (0)

 
 
بازی Devil May Cry 4 یکی از بازی های جدید و بسیار زیبای موبایل می باشد.این بازی دارای محیطی جذاب و سرگرم کننده و همچنین داراي سبك جنگی نيز می باشد.فایل نصب این بازی رزولوشن  240x320 را پشتیبانی می کند.فرمت این بازی جاوا بوده و از آن در اکثر گوشی های موبایل دارای جاوا استفاده نمایید.برای دریافت تمامی فایل های نصب این بازی بصورت یک فایل فشرده می توانید به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید.
علي بازدید : 139 یکشنبه 30 خرداد 1389 نظرات (0)

امروزه به دليل استفاده هاي بسيار زياد از انواع فرمتهاي ويديويي داشتن يک نرم افزار مبدل مالتی مدیا قوي بسيار ضروري مي باشد زيرا فرمتهاي ويديويي در انواع مختلف مي باشند و داراي کاربردهاي فراواني هستند. مثلآ برخي از گوشي هاي موبايل تنها قادر به نمايش فرمت 3GP هستند که در اينصورت اگر فايل تصويري مورد نظر شما با فرمت AVI باشد گوشي قادر به پخش آن نخواهد بود مگر اينکه ابتدا شما فايل تصويري مورد نظرتان را توسط يک نرم افزار تبديل کننده فايلهاي ويديويي به فرمت 3GP تبديل کنيد و سپس آن را به گوشي انتقال داده و اقدام به پخش آن نماييد. از همين امروز در سايت علی دانلود نرم افزاري را برايتان آماده کرده ايم که مبدل بسيار خوبي براي فايلهاي ويديويي مي باشد.
نرم افزار ImTOO Video Converter يک مبدل بسيار خوب در زمينه ي تبديل فرمت فايلهاي ويديويي به شمار ميرود. اين نرم افزار محصول شرکت ImTOO بوده که در زمينه ساخت نرم افزار هاي مالتي مديا و نيز مبدل در سراسر جهان از محبوبيت بسيار زيادي برخوردار است. همچنین نسخه ای را که در اختیارتان قرار داده ایم Ultimate است که گران قیمت ترین و کاملترین نسخه این نرم افزار به شمار می رود. کيفيت تصوير فايل هاي ويديويي که با کمک اين نرم افزار تبدیل می شوند نسبت به تصوير فايل ويديويي اصلي افت چنداني پيدا نخواهند کرد که اين يکي از قابليت هاي بسيار خوب اين نرم افزار به شمار ميرود. همچنين مدت زمان تبديل فرمت فايل ها در اين نرم افزار بر خلاف ساير نرم افزارهاي مشابه بسيار کمتر مي باشد. شما با استفاده از اين نرم افزار به راحتي مي توانيد فرمت فايلهاي ويديويي مورد نظرتان را تغيير دهيد و سپس از فايل تصويري بدست آمده در محلهاي مختلف استفاده کنيد. اين نرم افزار قادر است تا فرمتهايي نظير MPG, MPEG, MPEG2, MP4, H.264, SWF, FLV, VOB, MOD, M4V, AVI, WMV, 3GP, 3GPP, MOV, DivX, XviD, QuickTime Video, DV, MJPG, MJPEG, MPV, etc, along with HD videos, like HD TS, HD MPG, HD MPEG, HD MP4, HD AVI, etc و ... را بدون افت کيفيت و با سرعتي مناسب به يکديگر تبديل کند. علاوه بر اين شما مي توانيد به صورت دلخواه تغييراتي را در تنظيمات فرمت مورد نظر خود ايجاد کنيد تا باعث افزايش و يا کاهش کيفيت و حجم فايل تبديل شده گردد. از ديگر امکانات اين نرم افزار ميتوان به امکان نمايش فايل ويديويي در محيط نرم افزار و نيز امکان  تبديل فرمت هاي ويديويي به برخي از فرمت هاي صوتي نظير MP3, MP2, AAC, AC3, WAV, WMA, M4A, RM, RAM, OGG, AU, AIF, AIFF, APE, FLAC, NUT اشاره نمود. علاوه بر اين در این نرم افزار دو ابزار دیگر قرار دارد که یکی از آنها برای برش قسمتهاي دلخواه از فيلم و دیگری برای اتصال دو یا چند فیلم به یکدیگر می باشد که ميتوانيد با کمک اين ابزارها قسمتهاي دلخواه از فيلمهای مورد نظرتان را برش دهيد و یا دو یا چند فیلم را به یکدیگر متصل کنید.
توضيحات کامل تر و ويژگيهاي نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...


 
علي بازدید : 127 یکشنبه 30 خرداد 1389 نظرات (0)

ورژن جدید
به محض اینکه کلمه ی رایت CD وDVD به گوش می رسد اولین نرم افزاری که به ذهن افراد می رسد Nero است. سالهاست که کاربران سراسر جهان از این نرم افزار برای رایت انواع سی دی و دی وی دی استفاده می کنند اما شرکت های بسیار زیادی هم هستند که در زمینه رایت دیسک نرم افزارهای خوبی را منتشر کرده اند. امروز در سایت علی دانلود نرم افزار کوچک و بسیار جالبی را برایتان آماده کرده ایم که کار آن رایت سی دی میباشد.
نرم افزار CDBurnerXP یکی از ساده ترین نرم افزارهای رایت سی دی به شمار می رود که شما با استفاده از آن به راحتی می توانید عکس ، آهنگ ، فیلم و سایر فایل های مورد نظرتان را بر روی دیسک رایت نمایید. این نرم افزار قادر است تا فایل های مورد نظرتان را به صورت Data بر روی دیسک رایت نماید که در اینصورت فایلها فقط توسط کامپیوتر قادر به خواندن خواهند بود و یا موزیک های مورد علاقه ی شما را به صورت Audio بر روی دیسک رایت نماید که در اینصورت علاوه بر کامپیوتر سایر دستگاههای پخش نظیر ظبط اتومبیل ، دستگاههای پخش خانگی و ... قادر به خواندن آنها خواهند بود. همچنین می توانید با استفاده از این نرم افزار به صورت کامل و با سرعت مناسب عملیات کپی دیسک به دیسک را انجام دهید. علاوه بر این می توانید با استفاده از این نرم افزار سی دی هایی که به صورت RW هستند را پاک کرده تا بتوانید مجددآ از طریق همین نرم افزار و یا سایر نرم افزار های مشابه اقدام به ذخیره سازی فایلهای مورد نظرتان بر روی آن نمایید. یکی دیگر از قابلیت های جالب این نرم افزار امکان تبدیل و ذخیره سازی سی دی های صوتی در داخل کامپیوتر است که معمولآ افراد از نرم افزار ویندوز مدیا پلیر برای اینکار استفاده می کنند که شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید اینکار را با به صورت دقیقتر انجام دهید. نسخه اي را که در اختيارتان قرار داديم پرتابل بوده و نيازي به نصب ندارد و تنها با کليک بر روي آيکون برنامه اجرا مي شود که شما مي توانيد با کپي کردن فايل هاي نرم افزار در فلش مموري خود در صورت نياز از آن در محل هاي مختلف که امکان نصب نرم افزار وجود ندارد استفاده کنيد.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

علي بازدید : 435 دوشنبه 24 خرداد 1389 نظرات (0)

به دليل درخواست دوستان عزيز

امروز در سایت  علي دانلود مجموعه ای از تصاویر با کیفیت و بسیار زیبا را با موضوع اتومبیل عکس ماکسیما برایتان جمع آوری نموده ایم که شما میتوانید از آنها به عنوان تصویر پس زمینه ی دسکتاپ ویندوز استفاده نمایید. این تصاویر به صورت والپیپر بوده و با فرمت JPG و میباشد.

برای دریافت تصاویر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

علي بازدید : 131 شنبه 22 خرداد 1389 نظرات (0)

سرعت یک رایانه وابسته به عوامل مختلفی است. اولین و مهمترین عامل آن قطعات سخت افزاری بکار رفته در سیستم مورد نظر است که تاثیر بسیار زیادی در کاهش و یا افزایش سرعت یک رایانه خواهند داشت. اما علاوه بر قطعات سخت افزاری با کمک برخی از نرم افزارهای بهینه ساز نیز می توان تا حدودی باعث افزایش سرعت رایانه و ویندوز شد. کار اینگونه نرم افزارها بهینه سازی قسمت های مختلف ویندوز است که نتیجه آن افزایس سرعت ویندوز و کارکرد بهتر آن خواهد بود. از همین رو امروز در سایت علی دانلودنرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که بعد از نصب تا حد بسیار  بالایی باعث افزایش سرعت ویندوز شما خواهد شد.
نرم افزار
SpeedUpMyPC نرم افزار بسیار خوبی برای بیهنه سازی قسمت های مختلف ویندوز است که پس از نصب باعث افایش سرعت رایانه شما خواهد شد. این نرم افزار محصول شرکت معروف Uniblue بوده که در زمینه ساخت نرم افزارهای بهینه ساز از شهرت بسیار زیادی برخوردار است. نامی که برای این نرم افزار انتخاب شده (افزایش سرعت رایانه من) توانایی نرم افزار را در افزایش سرعت رایانه شما نشان می دهد. این نرم افزار با بهینه سازی قسمت های مختلف ویندوز مانند رجیستری ، استارت آپ ، بهینه سازی رم ، بهینه سازی سی پی یو ، بهینه سازی پروسه های در حال اجرا ، آنالیز و بهینه سازی اتصالات اینترنت و بسیاری از قسمت های مهم دیگر که در افزایش سرعت ویندوز و رایانه تاثیر به سزایی دارند باعث افزایش چشمگیر سرعت رایانه و ویندوز خواهد شد. همچنین روند بهینه سازی در این نرم افزار به صورت خودکار صورت می گیرد که شما می توانید به صورت دلخواه نیز با انجام تغییرات دلخواه در تظیمات آن باعث افزایش بیشتر سرعت ویندوز شوید. علاوه بر این در این نرم افزار از نمایشگرها و نیز نمودارهایی برای تعیین سرعت رایانه استفاده شده که می توانید با استفاده از آنها از سرعت واقعی رایانه خود آگاهی یابید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

علي بازدید : 154 شنبه 22 خرداد 1389 نظرات (0)

 

اگر در میان پوشه ها و فایل های موجود در هارد کامپیوتر خود جستجو کنید مطمئنآ پوشه ها و فایل های تکراری بسیار زیادی را پیدا خواهید کرد که بیهوده فضای هارد را اشغال کرده اند. البته شما هم در بوجود آمدن این فایل های تکراری تقصیر زیادی ندارید زیرا فرضآ یکی از دوستان به شما تعدادی موزیک را می دهد و شما شک دارید که آیا قبلآ این موزیک ها را داشته اید یا نه و به ناچار برای اینکه آن ها را از دست ندهید در هارد کامپیوتر خود ذخیره می کنید بدون آنکه بدانید چند ماه قبل همان موزیک ها را از دوست دیگر خود گرفته اید. از همین رو امروز در سایت علي دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که به شما در یافتن و حذف فایلهای تکراری کمک بسیار زیادی می کند.
نرم افزار Disk Space Fan به شما در پیدا کردن پوشه ها ، عکس ها ، آهنگ ها ، فیلم ها و به طور کلی تمامی فایل های تکراری موجود در هارد کامپیوتر کمک می کند. در واقع شما فقط کافیست محلی را که باید نرم افزار جستجو کند مشخص کنید و پس از آن ملاحظه خواهید کرد که نرم افزار در عرض چند ثانیه لیستی از فایل های تکراری را به همراه مشخصات کامل آن ها برای شما پیدا کرده است که هر کدام از فایل های تکراری در کنار هم قرار گرفته اند و شما می توانید به صورت کاملآ اتوماتیک از هر کدام از فایل ها یکی را به عنوان فایل اصلی در هارد کامپیوتر خود نگه دارید و مابقی را حذف کنید. معیار جستجو این نرم افزار تنها نام فایل ها نیست بلکه حجم آن ها ، فرمت و بسیاری از مشخصات دیگر است که در هنگام جستجو تمامی این موارد برسی شده و در نهایت فایل تکراری تشخیص داده می شود. همچنین شما با استفاده از این نرم افزار می توانید حجم درایوها ، پوشه ها ، فایلها و به طور کلی فضای هارد کامپیوتر خود را به صورت سه بعدی مشاهد کنید که یکی از قابلیتهای های بسیارعالی این نرم افزار می باشد.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...


علي بازدید : 141 چهارشنبه 19 خرداد 1389 نظرات (1)
گاو ما ما مي کرد...
گوسفند بع بع مي کرد...
و همه با هم فرياد مي زدند حسنک کجايي...


شب شده بود اما حسنک به خانه نيامده بودحسنک مدت هاي زيادي است که به خانه نمي آيد.او به شهر رفته و در آنجا شلوار جين و تي شرت هاي تنگ به تن مي کند.او هر روز صبح به جاي غذا دادن به حيوانات جلوي آينه به موهاي خود ژل مي زند.

تعداد صفحات : 9

درباره ما
Profile Pic
براي بهتر شدن وبلاگ نظرات خودرا بزارين ممنون (علی)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 86
  • بازدید سال : 232
  • بازدید کلی : 31,190
  • کدهای اختصاصی
    ..............................................................................................