loading...
علی دانلود
علي بازدید : 126 دوشنبه 14 تیر 1389 نظرات (2)

حتمآ برای شما بسیار اتفاق افتاده که فایلی مانند عکس ، فیلم ، موزیک و ... را به طور اشتباه از رایانه پاک کنید و یک دفعه متوجه شوید که به آن فایل نیاز داشتید. اکثر افراد در اینگونه مواقع فکر می کنند دیگر همه چیز تمام شده و هیچ راهی برای بازگرداندن فایل از دست رفته وجود ندارد، در نتیجه از آن صرف نظر می کنند در صورتی که هنوز فایل مورد نظر در هارد کامپیوتر وجود دارد و به طور کامل پاک نشده است. فقط باید شما با کمک یک نرم افزار قدرتمند ریکاوری اطلاعات آنها را بازیابی کنید. نرم افزاری را که امروز در سایت علی دانلود برایتان آماده کرده ایم مخصوص بازگرداندن اطلاعات پاک شده از روی کامپیوتر و حافظه های قابل حمل میباشد.
نرم افزار Easy Photo Recovery به شما کمک می کند تا فایلهایی را که بر اثر حذف از سطل آشغال ، فرمت درایو ، پارتیشن بندی مجدد و یا ویروسی شدن درایو از دست داده اید را بازیابی کنید و آنها را مجددآ به هارد کامپیوتر خود بازگردانید. این نرم افزار از محیط بسیار ساده ای برخوردار است و شما برای انجام عملیات بازگردانی اطلاعات نیازی به انجام تنظیمات خاصی در آن ندارید در واقع مراحل ریکاوری به صورت مرحله به مرحله سپری میشود یعنی در ابتدا شما درایو مورد نظرتان را انتخاب می کنید و سپس نوع و فرمت فایلهای مورد نظرتان را که میخواهید بازگردانده شوند در منوی نرم افزار انتخاب می کنید و در پایان با مشخص نمودن محل ذخیره سازی فایلهای ریکاوری شده می توانید اقدام به بازیابی آنها کنید.  البته بیشترین استفاده این نرم افزار مربوط به برگردان فایلهای عکس است و همانطور که در نام آن ذکر شده نرم افزار آسان ریکاوری عکس است شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی میتوانید با اتصال دوربین های دیجیتالی خود به رایانه عکس هایی را که به طور ناخواسته از آن پاک کرده اید را مجددآ بازیابی کنید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...



 
علي بازدید : 172 دوشنبه 14 تیر 1389 نظرات (0)

سایت علی دانلود مجموعه تم های جدید را برای گوشی های نوکیا سری 40 تهیه نموده است که 5 تم فوق العاده زیبا این مجموعه را تشکیل می دهد.فرمت این تم ها nth بوده و سازگار با گوشی های زیر می باشند :

3120, 3600, 5000, 5220, 5310, 5610, 6212, 6300, 6301, 6500, 7310, 7900, 8800, 5300, 7373, 6267, 6555, 6270, 6280
هم اینک می توانید با رجوع به ادامه ی مطلب این مجموعه را از سایت علی دانلود دریافت نمایید
علي بازدید : 128 دوشنبه 07 تیر 1389 نظرات (0)

 براي گذاشتن لگوي سايت در وبسايت خود ميتوانيد كد زير را به  تنظیمات وبلاگ خود جاي دهيد

 

http://www.alicaan.rozblog.com" target="_blank" title="علي دانلود مركز دانلود شما)">http://up.iranblog.com/Files/68392856d0db4cc78533.jpg
" style="border:solid 1px black" width="150" height="218">

 

 كد لوگو 2

 

 http://www.alicaan.rozblog.com" target="_blank" title="علي دانلود مركز دانلود شما)">http://up.iranblog.com/Files/2a0943b8acf545128aaf.jpg
" style="border:solid 1px black" width="150" height="218">

 

 

علي بازدید : 118 دوشنبه 07 تیر 1389 نظرات (0)

عناوین ضمیمه کلیک شماره 287 روزنامه جام جم:
- تولید محتوای سالم بلوتوثی
- محدودیت سرعت كاهش می یابد؟
- اینترنت در کوبا آزاد می شود
- آیفون4 مشکل دارد
- بهبود نرم افزارهای آنلاین گوگل
- عرضه سی امین نگارش ورد پرس
- ارتقای خاموش اپل
- سودمندی های نمونه سازی پیش از طراحی وب سایت؛ سبک و سنگین كردن به شیوه عقلانی
- وایت برد نامحدود
ادامه مطلب...............

علي بازدید : 153 یکشنبه 06 تیر 1389 نظرات (0)
حتما شما نیز تا به حال با گروه های اینترنتی روبرو شده اید و یا ایمیل هایی از طرف این گروه ها دریافت نموده اید. در این قسمت دو کتاب الکترونیکی آموزش ساخت گروه در یاهو و گوگل از سایت علی دانلود در اختیار شما قرار گرفته است. در دو کتاب بصورت تصویری و گام به گام می آموزید که چگونه گروه های اینترنتی برای خود ایجاد کنید. این دو کتاب با فرمت PDF بوده و حجمی کمتر از یک مگابایت دارند.
 
علي بازدید : 123 شنبه 05 تیر 1389 نظرات (0)

این روزها اکثر کاربران از اینترنت پر سرعت استفاده می کنند و یکی از دغدغه های این افراد به اتمام رسیدن ترافیک دوره اینترنت آن ها پیش از موعد است. برای جلوگیری از این کار راه های مختلفی وجود دارد. شاید شما هم از یک رایانه بصورت مشترک استفاده می کنید و نمی خواهید کسی غیر از شما از اینترنت استفاده کند. برای این کار می توانید از نرم افزار های مناسب این کار استفاده نمائید. در این قسمت به معرفی نرم افزاری می پردازیم که به شما این امکان را می دهد تا روی اینترنت شما قفل گذاری کرده و مانع از دسترسی سایر افراد از اینترنت شود. نرم افزار Internet Lock ابزاری مناسب برای افرادیست که قصد دارند اینترنت را برای کاربران دیگری که از یک رایانه استفاده می کنند به نوعی قفل یا از دسترس خارج نمایند. این نرم افزار با داشتن ابزارها و تنظیمات قادر است تا سایت های مورد نظر شما از دسترس خارج نموده و یا به کلی اینترنت را از دسترس خارج کند. این نرم افزار با تمامی پروتکل های برقراری اینترنت هماهنگی پیدا خواهد کرد و با انواع مدل های اتصال سازگاری دارد. همچنین این نرم افزار با تمامی مرورگرهای اینترنتی سازگار می باشد. شما با این نرم افزار می توانید مشخص کنید که اتصال به اینترنت در زمان معینی قطع شود که این یکی از امکانات جالب این برنامه محسوب می شود. این برنامه دارای محیط ساده بوده که امکان استفاده از آن برای تمامی افراد آسان می باشد. این برنامه برای کنترل فرزندان توسط والدین نیز مفید می باشد. این نرم افزار کم حجم هم اکنون از سایت علی دانلود آماده دریافت می باشد. توضیحات بیشتر و لینک دانلود نرم افزار در ادامه مطلب موجود می باشد.


علي بازدید : 125 شنبه 05 تیر 1389 نظرات (0)
هم اکنون آهنگ ویژه جام جهانی 2010 افریقا از سایت علی دانلود قابل دریافت است. این آهنگ بسیار با کیفیت بوده و بصورت کامل می باشد. فرمت این آهنگ زیبا MP3 می باشد. امیدواریم از این موسیقی جذاب لذت ببرید. این آهنگ در بازی های جام جهانی 2010 در برنامه ی یک جهان یک جام پخش می شود.

[ ادامه مطلب ]
علي بازدید : 158 پنجشنبه 03 تیر 1389 نظرات (0)

چشماشو بست و مثل هر شب انگشتاشو کشید روی دکمه های پیانو .
صدای موسیقی فضای کوچیک کافی شاپ رو پر کرد .
روحش با صدای آروم و دلنواز موسیقی , موسیقی که خودش خلق می کرد اوج می گرفت .
مثه یه آدم عاشق , یه دیوونه , همه وجودش توی نت های موسیقی خلاصه می شد .
هیچ کس اونو نمی دید .
همه , همه آدمایی که می اومدن و می رفتن
همه آدمایی که جفت جفت دور میز میشستن و با هم راز و نیاز می کردن فقط براشون شنیدن یه موسیقی مهم بود .
از سکوت خوششون نمیومد .
اونم می زد .

[ ادامه مطلب ]

علي بازدید : 9685 پنجشنبه 03 تیر 1389 نظرات (10)
دوست دارید بدانید که چطور احساسات گرم و سوزان معشوقه تان را ارضاء می کنید؟ فال این هفته در مورد سبک لب دادن متولدین ماه های مختلف است. امیدواریم با خواندن این فال بتوانید با شخصیت معشوقتان بیشتر آشنا شوید و ببینید که لبهایتان چه سرنوشت عشقی برای شما رقم می زند!

 

      


 ادامه مطلب ........

تعداد صفحات : 9

درباره ما
Profile Pic
براي بهتر شدن وبلاگ نظرات خودرا بزارين ممنون (علی)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 87
  • بازدید سال : 233
  • بازدید کلی : 31,191
  • کدهای اختصاصی
    ..............................................................................................