loading...
علی دانلود
علي بازدید : 371 پنجشنبه 31 تیر 1389 نظرات (1)

امروزه اس ام اس یکی از پر کاربرد ترین وسیله های ارتباطی میان افراد به شمار میرود. در واقع شما برای اینکه بتوانید با دوست خود ارتباط برقرار کنید به جای آنکه با او تماس تلفنی داشته باشید، با استفاده از یک پیام متنی با او ارتباط برقرار می کنید که هزینه کمتری را نیز در بر خواهد داشت. امروز در سایت علی دانلود مجموعه ای را برایتان آماده کرده ایم که در آن تعداد بسیار زیادی نرم افزار کاربردی برای ارسال اس ام از رایانه قرار دارد. SMS Soft 2009-2010 نام این پک بسیار عالی می باشد که در آن بهترین نرم افزارهای ارسال ا ام اس از رایانه قرار گرفته است. شما با کمک هر کدام از نرم افزارهای موجود در این پک به راحتی می توانید از طریق اینترنت و با استفاده از رایانه خود به شماره های دلخواهتان اس ام ارسال کنید. البته تمام نرم افزارهای موجود در این پک تنها برای ارسال اس ام اس نمی باشد بلکه تعدادی از آنها نیز در زمینه اس ام اس و گوشی های موبایل مانند بازکردن قفل گوشی های موبایل ، اس ام اس جاسوسی و ... کاربرد دارند. تعداد نرم افزارهای موجود در این پک بسیار عالی 32 عدد بوده که هر کدام از آنها را میتوان بر روی ویندوز نصب نمود و از آن برای ارسال اس ام اس استفاده کرد.
جهت دانلود و مشاهده نرم افزارهای موجود در این پک به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

علي بازدید : 190 جمعه 25 تیر 1389 نظرات (1)

امروزه مبدل ها از محبوبیت و کاربرد فراوانی برخودارند که نشات گرفته از افزایش فرمت های فایل های چند رسانه ای می باشد ؛ افزایش فرمت ها سبب گردیده است تا کاربران بر استفاده از نرم افزار مبدل ترغیب شوند ، زیرا جمع آوری کدک ها یا نرم افزار هایی که از تمام فرمت ها پشتیبای به عمل آورند مشکل است که در عین حال تمام نرم افزار های مبدل نیز قادر به تبدیل تمام فرمت های چند رسانه ای نیستند.راه حل این مشکل نرم افزاری همانند Convert Genius می باشد که به جرات می توان گفت از تمام فرمت های موجود پشتیبانی کاملی به عمل می آورد.امروز در وب سایت علی دانلود نسخه ی Portable یا بدون نیاز به نصب ویرایش Convert Genius 3.6.0.32 را که آخرین ویرایش ارایه شده ی این نرم افزار است برای دانلود شما عزیزان مهیا گردیده است.این نرم افزار از اکثر فرمت های چند رسانه ای همانند MP3, AAC, M4A, AVI, MPEG, WMV, MOV, MP4, RM, RMVB, VOB, DivX و بسیاری بیشتر پشتیبانی می کند و قادر به تبدیل تمام این فرمت ها به یکدیگر می باشد.انعطاف پذیری بیش از حد این نرم افزار به همراهی کیفیت طراحی و سرعت بسیار خوب در اجرا و تبدیل ، این نرم افزار را به یکی از محبوب ترین نرم افزار ها در این زمینه تبدیل کرده است.شما در این نرم افزار قادر هستید تا کیفیت صدا و سایز ویدئو ها را تنظیم نمایید و سپس به فرمت دلخواه خود از آن خروجی مورد نظر را بگیرید.

 

توضیحات دیگر این نرم افزار به همراه لینک دانلود را می توانید در ادامه ی مطلب مشاهده فرمایید.

علي بازدید : 134 چهارشنبه 23 تیر 1389 نظرات (0)

یکی از معروف ترین نوع بد افزارها فایل مخربی با نام تروجان است که معمولآ در اینترنت کاربرد فراوان دارد. البته این نوع  بد افزار هم خود به چند دسته ی مختلف تقسیم بندی می شود اما معمول ترین نوع آن برای هک بکار می رود. امروز در سایت علی دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که قادر است مانع ورود فایلهای مخربی همچون تروجان به داخل سیستم شود. نرم افزار  Anti-Trojan Elite یکی از معروف ترین نرم افزارهای مقابله با انواع تروجان و این قبیل بد افزارها می باشد که قادر است از ورود فایل های مخربی که قصد اخلال در سیستم را دارند جلوگیری به عمل آورد. این نرم افزار می تواند تروجان هایی را که در فایلهای کمپرس شده نظیر RAR و ZIP پنهان شده اند را شناسایی کند و مانع نفوذ آنها به داخل سیستم گردد. همچنین این نرم افزار قادر است تا بیش از 55000 نوع تروجان ، کی لوگر و کرم اینترنتی را شناسایی کند و مانع نفوذ آنها به داخل سیستم گردد. در واقع اگر بد افزاری مانند تروجان قصد نفوذ به سیستم را از راه های مختف مانند اینترنت را داشته باشد با این نرم افزار رو به رو می شود که خود نرم افزار به صورت خودکار اقدام به شناسایی و حذف آن می نماید. همچنین شما می توانید فایلهایی را که به آنها مشکوک هستید را با استفاده از این نرم افزار اسکن کنید تا مطمئن شوید که خطری برای سیستم شما نداشته باشند. علاوه بر این نرم افزار به صورت خودکار اقدام به برسی و اسکن پروسه های فعال سیستم می نماید تا در صورت یافتن فایل مخرب اقدام به حذف آن کند. از دیگر قابلیتهای این نرم افزار می توان به امکان تعمیر قسمتهای مختلف ویندوز مانند رجیستری ، اینترنت اکسپلورر و ... و نیز امکان به روز رسانی نرم افزار از اینترنت جهت معرفی بد افزارهای جدید از سوی شرکت سازنده ی نرم افزار به آن اشاره کرد.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

علي بازدید : 173 چهارشنبه 23 تیر 1389 نظرات (0)

امروزه علاقه مندان نرم افزارهایی که قادرند چندین کار را باهم انجام دهند بسیار زیاد شده است. به عنوان نمونه نرم افزارهای مبدل فایلهای مالتی مدیا، با آمدن نرم افزارهای مبدل همه کاره که قادرند تمام فرمت های مالتی مدیا اعم از صوتی و تصویری را که قادرند به یکدیگر تبدیل کنند دیگر کمتر کسی به سراغ نرم افزاری میرود که تنها مبدل فایلهای صوتی است. از همین رو امروز در سایت علی دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که قادر است فرمت های مختلف مالتی مدیا را که در زمینه های گوناگون کاربرد دارند را به یکدیگر تبدیل کند. نرم افزار Total Media Converter محصول شرکت معروف Aiseesoft میباشد که در زمینه ساخت نرم افزار های مبدل از محبوبیت بسیار زیادی در میان کاربران سراسر جهان برخوردار است. این نرم افزار از جمله نرم افزارهای مبدل است که دارای چندین قابلیت متفاوت میباشد. در واقع داشتن امکانات بسیار زیاد به نسبت حجم کم آنرا تبدیل به مبدلی پرطرفدار کرده است. زیرا شما با کمک این نرم افزار به راحتی میتوانید تمامی فرمتهای صوتی و تصویری را به یکدیگر تبدیل کنید. در ورژن جدید این نرم افزار تمامی فرمتهای مالتی مدیا که در حال حاضر در سراسر جهان کاربرد دارند گنجانده شده تا کاربر در هنگام کار با آن بامشکل رو به رو نشود و به سراغ مبدل دیگری نرود. فرمتهایی را که این نرم افزار قادر است تا از آنها پشتیبانی کند شامل:

Support Input File Formats:
Video: MPG, MPEG, MPEG 2, VOB, DAT, MP4, M4V, TS, RM, RMVB, WMV, ASF, MKV, AVI, 3GP, 3G2, FLV, SWF, MPV, MOD, TOD, QT, MOV, DV, DIF, MJPG, MJPEG
Audio: MP3, MP2, AAC, AC3, WAV, WMA, M4A, RM, RAM, OGG, AU, AIF, AIFF, APE, FLAC, NUT
HD Video: HD TS, HD MTS, HD M2TS, HD MPG, HD MPEG, HD MP4, HD WMV, QuickTime HD MOV, HD H.264, HD RM

Support Output File Formats:
Video: MPEG-4, H.264/MPEG-4 AVC, MOV, M4V, AVI, DivX, XviD, ASF, WMV, MPEG-1, MPEG-2, 3GP, 3GPP, MKV, FLV, SWF, VOB, DV, Super VCD(NTSC, PAL, SECAM), VCD(NTSC, PAL, SECAM) , DVD(NTSC, PAL, SECAM)
Audio: AAC, AC3, AIFF, AMR, AU, FLAC, MP3, M4V, MP2, OGG, WAV, WMA
HD Video: HD H.264, HD AVI, HD MPG, HD TS, HD WMV, HD MPEG 4, HD MOV, HD ASF
Image: JPEG, GIF, BMP

Support Devices:
- iPod, iPod Touch, iPod Touch 2, iPod Nano, iPod Nano 4, iPod Classic
- iPhone, iPhone 3G, Apple TV
- PSP, PS3
- Wii, Zune, Zune 2, Xbox, Xbox 360
- Google Phone, Sony Walkman, Archos, Creative Zen, iRiver, BlackBerry, BlackBerry Storm, BlackBerry Bold, Palm Pre, Motorala, LG, Sony Ericsson, Mobile Phone, etc.
می باشد.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

علي بازدید : 205 چهارشنبه 23 تیر 1389 نظرات (0)

بسیاری از اوقات کاربران پس از نصب ویندوز و گذشت مدتی با کندی اجرای دستورات و فرمان ها را در ویندوز مواجه و ناچارا دوباره ویندوز را نصب می نمایند که گذشته از وقت و زمان، هزینه هایی را نیز باید پرداخت نمایند. این کندی ویندوز ناشی از عوامل متعددی بوده که یکی از مهمترین عوامل موثر قسمتی با نام رجیستری می باشد که کلیه فرمان ها و دستورات مختلف سیستم عامل به این قسمت مربوط می شوند حال اگر پس از مدتی بتوان در این قسمت دستورات اشتباه و سربار ها را حذف نمود مسلما این عمل اثر مستقمی بروی سرعت ویندوز خواهد داشت .
نرم افزار Maftoox Registry Cleaner یکی از نرم افزار هایی است که این امکان را فراهم آورده که کاربران براحتی قسمت کلیه قسمت های رجیستری و IE BHOرا مدیریت کنند از دیگر نکات مهم در مورد این نرم افزار فارسي بودن و داشتن سرعت بالا در اجرا و جستجو و نيز حذف مشكلات رجيستري ميباشد اين نرم افزار براي اجرا نياز به برنامه microsoft Framework .NET 3.5

دارد و بايد ان را نصب كنيد

[ ادامه مطلب....... ]

علي بازدید : 155 یکشنبه 20 تیر 1389 نظرات (1)

زیبایی دسکتاپ ویندوز در روحیه فردی که در محیط آن کار می کند تاثیر به سزایی دارد. در واقع هرچه دسکتاپ ویندوز رایانه شما زیباتر باشد مطمئنآ باعث بالا رفتن روحیه شما در هنگام کار با آن خواهد شد. همانطور که میدانید دسکتاپ محل انجام کارهای مختلف میباشد شما بر روی میز کار خود نرم افزار های مختلف را اجرا می کنید، پنجرهای مختلف را باز و بسته می کنید و بسیاری از عملیات های مختلف را به دلخواه خود انجام میدهید. امروز در سایت علی دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که علاوه بر زیباسازی دسکتاپ امکانات جالبی را نیز به آن اضافه می کند.

توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

علي بازدید : 135 یکشنبه 20 تیر 1389 نظرات (0)

قطعآ اکثر شما در هارد رایانه خود خود فایلهای کاملآ شخصی مانند عکس و فیلم خانوادگی دارید و برای اینکه آنها را از دسترس افراد بیگانه مخفی کنید از روشهای مختلفی برای اینکار استفاده کرده اید. امروزه با پیشرفت بسیار سریع نرم افزار های جاسوسی و برنامه های هک افراد سعی می کنند که از بهترین روش برای محافظت از سیستم خود استفاده کنند. یکی از این روشها استفاده از نرم افزار های قفل گذار است. امروز در سایت علی دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که با کمک آن می توانید از فایل های شخصی خود محافظت کنید.

توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

علي بازدید : 146 پنجشنبه 17 تیر 1389 نظرات (1)

یاهو مسنجرتون رو زیباتر بکنید

مسنجر و ابزار گفتگوی یاهو یکی از محبوب ترین سرویس های گفتگو بین ایرانی ها می باشد.
امکان استفاده از اسکین های برنامه بسیار محدود می باشد.
تعدادی اسکین بسیار زیبا مخصوص یاهو مسنجر برای شما آماده کرده ایم که امیدوار از استفاده از اونها نهایت لذت را ببرید.

ادامه مطلب.......

تعداد صفحات : 9

درباره ما
Profile Pic
براي بهتر شدن وبلاگ نظرات خودرا بزارين ممنون (علی)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 67
  • بازدید سال : 213
  • بازدید کلی : 31,171
  • کدهای اختصاصی
    ..............................................................................................